Lång dag!

Då är denna dagen slut och jag ska sova nu. Det har varit en lång dag och jag är riktigt trött trots att jag sov lite förut. Träningen var ganska lugn idag inte allt för jobbig. Det var bara en tränare där idag och ingen av våra huvudtränare var där så det blev inte så hårt. Nu senaste timmen/timmarna har jag kollat runt lite på datorn och sånt. Har inte gjort något speciellt egentligen men tagit det lite lugnt och så. Imorgon är det fredag och äntligen helg. Har en del planer denna helgen men det är väl inte exakt planerat så får se. Ska bli riktigt bra iallafall!  

 

Kommentarer
Postat av: G I N A ~

Så söt du är. Så vackert hår! :( Blir avis!

2013-11-22 @ 00:56:10 - http://kissen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: