Lång dag!

Nu ska jag vara helt ärlig och säga att jag har faktiskt struntat lite i att uppdatera idag. Har haft mycket att göra så har heller inte hunnit lägga tid på det men känner att det är okej. Man måste ju få ha några sånna här dagar. Jag har iallafall varit i skolan i många timmar. Lite senare var jag på öppethus med mamma, Emelie och Camilla på Lerums Gymnasium. Det verkar ju riktigt bra och om man är lat som jag så är det nog toppen. Men har lite mer tid att tänka innan jag bestämmer mig helt. Sen var jag och mamma en sväng förbi hos farmor och farfar och hälsade på dom. Nu har jag pluggat klart för idag och det känns riktigt bra. Mitt och Elins idrotts arbete är klart inför vår egna lektion nästa vecka. Så det är ju riktigt gött. Nu ska jag kolla på Paraadise Hotel innan jag går och lägger mig. Imorgon har vi lite annorlunda dag. Vi har lucia övning på morgonen och någon liten lektion till innan vi ska till Göteborg för att gå på konstmuseum. Efter de stannar jag i Göteborg för att kanske shoppa lite och äta med tjejorna. Bra dag hoppas jag på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: