Jobbigaste träningen på länge!

Har väl inte haft så mycket krafter idag, har varit ganska trött och seg men har ändå gjort en del bra saker. Hjälpte till lite ute efter lunch och flyttade stubbar och grenar som blev när vi fällde träden för någon vecka sedan. Sen gick jag in och satte mig och pluggade lite för att inte behöva känna någon stress i veckan. När jag kände mig klar med det somnade jag och sov en stund. Lite senare väckte mamma mig för då hade farmor kommit och jag var tvungen att fixa lite saker. Sen åt vi och farmor var med då. Efter de körde mamma mig till en riktigt jobbig träning. Våran tränares fru var där, Agneta, som är instruktör på Nordic Wellness. Så vi spelade först lite blixt fotboll och sedan körde hon slut oss på 40 minuter. Det värkte verkligen i musklerna och det var såå himla jobbigt. Det är ju verkligen så här pass ska vara, behöver egentligen gå på fler av dessa. Men orkar väl inte riktigt. Det var iallafall bra och kul att hon kom och körde lite fys. Har kollat på Johan Falk nu och ska snart gå och lägga mig. Måste dock stretcha lite innan annars kommer jag inte kunna röra mig imorgon.. 

bild från när vi fick träna amerikansk fotboll förra veckan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: