Hemma!

Det har varit en lång och seg dag men nu ligger jag i min säng duschad och fräsch. Dessa två dagarna har väl mest bestått av bilåkande.. Men även shopping och lite ny miljö och inte bara Lerum/Göteborg som vi annars bara är i. vi har väl inte gjort så mycket idag heller. Vi åkte till Strömstad så gick vi och kollade en liten stund i några butiker, men sen tröttnade Pappa och Viktor. så vi åkte vidare till Norge , bara för att typ. Vi åkte över till Norge på den gamla bron och tillbaka nästan direkt efter på den nya. Onödigt egentligen men aja. Sen åkte vi till Uddevalla och kollade lite i Torp köpcentrum och åt på Subway. Och sedan åkte vi hem. Var hemma vid fem tror jag ungefär. Nu väntar jag på att middagen ska bli klar och sen ska jag träffa Emelie. Vet inte om vi ska hitta på något än eller om vi bara ska vara hemma och kolla på idol. 
Hade med mig kameran på vår lilla resa men har tagit fyra kort.. Hehe, tog upp den i typ 1 minut och la ner den igen. Ska försöka fixa bilder eller video (?) på de jag köpte till imorgon iallafall. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: