Hemma!

Är hemma nu efter en bra sista dag. Har inte varit så mycket folk men har ändå haft lite saker att göra.  Det kom b.la en leverans med nya sjalar, halsband, armband och skärp som jag tipsar om. Riktigt fina saker! Allt är så fint där så om ni har möjlighet gå dit och kolla! Annars har Smileroom ett instagram konto ( smileroomlerum ) och facebooksida ( smileroom ), de har också en hemsida där man kan se ungefär vad som finns. Klicka HÄR för att komma till den. Jag har fotograferat lite dessa dagarna så kommer nog lägga upp några bilder i veckan. Men nu ska jag vila lite innan jag åker ner och gymmar lite senare ikväll. Mina ben är trötta så dom ska få vila lite innan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: