Gott mellanmål!

Klockan är redan över fyra och jag kom hem för en liten stund sedan. Efter skolan åkte jag och köpte kesella för att äta det till mellanmål. Så äter det nu och sla börja plugga också. Ber om ursäkt för att jag inte uppdaterat något idag men har haft ganska mycket i skolan. Har haft b.la prov som gick helt okej iallafall tror jag. Men ska försöka fixa lite inlägg tills imorgon så att det uppdateras här på dagarna också. Men måste plugga först och sedan ikväll åker jag nog ner till gymmet och kör lite. 

 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Dum fråga. Vad är "kesella" för något? En slags yoghurt eller? :S

Svar: Det är samma sak som kvarg. Och det är väl "typ" som ett nyttigare och proteinrikare allternativ för yoghurt. Jag upplever att dom mättar mer och det är bra till träning då de stärker musklerna på något sätt om jag förstått rätt! :)
Anna Stockelid

2013-11-06 @ 20:12:41 - http://thegamingground.com
Postat av: Jonas

Jaså? Det kände jag faktiskt inte till alls =) Tack för informationen! Så får du ha en bra helg också ^^

2013-11-08 @ 12:06:09 - http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: