Godnatt Onsdag!

Då har även denna dagen gått. Tiden går så himla fort, lite tråkigt nästan.. Men jag var iallafall bara på gymmet i 1 timma. Det var ganska mycket folk så orkade inte "tränga" mig fram till en cross trainer så hoppade över de och åkte hem istället. Får bli lite mer konditionsträning på fredag då jag ska gymma igen. Men själva styrke träningen gick bra. Har ätit x2, duschat, kollat serie och fixat innlägg tills imrgon nu. Så känner att jag kan gå och lägga mig utan problem nu. Imorgon är det vanlig skoldag som gäller. Börjar med lucia övning på morgonen, då man har sin fina morgonröst..  Eller inte, men det måste ju tränas eftersom det är ungefär 1 månad kvar tills lucia. Vi tränar 1 gång i veckan förutom några fler dagarna innan. Men det ska bli kul. Fick dock reda på för någon vecka sedan att lucia är fredagen den 13è.. Jag ser redan framför mig hur jag ramlar med ljuset elelr nått sånt.. Får hoppas på det bästa! Ska inte skriva en roman nu om lucia, ska faktiskt sova! 

Bra avslut på dagen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Smakade godiset bra då? =)

2013-11-14 @ 12:40:02 - http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: