Fotograferat!

Gjorde som jag skrev förut lite otydligt kanske men fotograferade iallafall en stund. Frågar mig själv lite varför jag inte gjort sånt här innan. Jag har trots allt haft min kamera i över 1 år. Detta var riktigt kul och ska verkligen testa göra liknande saker oftare! Fotograferade iallafall vatten/ vattendroppar och vissa bilder blev riktigt bra. Så ska kolla igenom dom sen så lägger jag upp några tills imorgon! Ska iväg på träning nu men uppdaterar senare igen. 

En liten smygtitt! 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hur tog du fotona? Liksom hur fick du dem bli så bra? och vad använde du för kamera? :)

Svar: Tog dom med hjälp av lite skålar och liknande och vatten. Jag använde mig av min Canon eos 600D, med mitt 18-55mm objektiv. Jag gör kanske ett inlägg eller video och visar hur jag gjorde ! :)
Anna Stockelid

2013-11-07 @ 19:59:48 - http://camillas.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: