Fotbollsgalan & Chokladbollar!

Åkte aldrig till gymmet. La mig istället i sängen och sov i ungefär en halvtimma. Sedan satte jag mig framför TVn och kollade på fotbollsgalan. Ungefär likadant som det brukar vara. Men ändå något jag vill se på typ. Mitt i blev jag sugen på chokladbollar så gjorde de lite snabbt för att ha till sista delen av galan. Efter satt jag och kollade runt på lite olika foto hemsidor. Har sjukt mycket inspiration och har en hel del saker jag vill ha.. Varför ska det vara så himla dyrt för..? Bara att börja spara! Aja, ska gå och lägga mig nu så att jag orkar med morgondagen!
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

gott :)

2013-11-12 @ 14:55:58 - http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: