"Födelsedags firande"!

Blev väckt 9 för att vi skulle upp och sjunga för min bror som fyller 17 år idag.  Pappa skulle iväg och jobba så det blev lite tidigare. Så fikade lite lätt då och sedan vid 10 gick jag och la mig och somnade om och vaknade nu. Riktigt skönt att kunna göra det! Igår kväll var jag hos Sofie med tjejerna och kollade på idol och fotbollen och pratade massor och sånt. Lika kul och bra som vanligt. Synd att Sverige förlorade bara. Tyckte verkligen att som gav Portugal ett bra motstånd och oavgjort skulle vart rättvist. Så lite synd att en felmarkering innebar förlust. Hoppas att Sverige vinner med mer på hemmaplan på tisdag. Nu ska jag börja städa mitt rum och fixa lite saker här. Vet inte hur det blir ikväll om vi ska fira min bror på något mer sätt eller om jag träffar tjejerna. Men får se ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: