Bra träning!

Då var även denna dagen slut och jag ska gå och lägga mig snart. Har suttit och fixat med lite inlägg nu efter jag duschat och ätit och såg nu att tiden stack iväg. Annars så var det en bra träning. Vi var bara 15 stycken idag så man fick mycket gjort på 1,5 timme. Försökte att träna näästan med bara vänster foten idag. Den är ju långt ifrån min vän kan jag säga. Allt blir så himla onatuligt med den. Men jag försöker och ska nog använda och träna den mer och mer så att jag så småning om kan använda mig mer av den också. Imorgon är det vanlig skoldag som gäller. Känns verkligen som att det var länge sedan ;)Efter skolan blir det förmodligen gym i ca 1 timma och sedan hem för att fixa mig innan middag, idol och fotboll! Har verkligen längtat efter fredag och helg igen trots att denna veckan har varit väldigt skön!  

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin klänning och fin blogg (:
Vart köpte du den???

Svar: Tack så mycket!
Jag fick låna den av en kompis men jag har för mig att den är från Vila!
Anna Stockelid

2013-11-14 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: