Bra Torsdag!

Jag har tyvärr varit väldigt dålig på att uppdatera denna veckan men ska försöka göra bätter ifrån mig nu till helgen. Ska ta lite kort på några saker jag köpte idag i Göteborg. Efter att va varit på konstmuseumet åkte jag och tjejerna till Jensen´s där vi åt en god och trevlig lunch. Sedan gick jag, Emelie och Sofie och kollade i lite affärer och sedan gick jag lite ensam för att kolla på några julklappar. Fick faktiskt köpt 2 julklappar ;) Eller har väl inte bestämmt helt om jag ska ge bort dom eller behålla dom själv så får se ;) Men har ätit och duschat och sånt efter en ganska lugn träning med bara 10 spelare på. Väntar på att min kamera ska ladda lite så att jag kan ta korten innan jag går och lägger mig. Imorgon är det äntligen Fredag igen, så himla skönt med helg! 

två mobilbilder från dagen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

gott :)

2013-11-29 @ 12:10:23 - http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: