Bra start på helgen!

Gårdagen var väldigt bra och skön. Skoldagen gick fort och lite senare åkte jag och Emelie och gymmade. Hade inte gymmat på öven 1 vecka så var lite tungt i början. Men nu ska jag inte vara mer lat nu kör vi på som vanligt igen. Strax innan halv åtta åkte jag och Emelie till Göteborg där vi mötte Elin för att köpa lite gott och sedan gå hem till henne. Hos Elin kollade vi på idol och sånt. Ganska lugnt men ändå skönt. Sen kom mamma och hämtade oss vid tolv men jag somnade nog inte försen vid halv två. Så sov lite längre idag men har kommit igång lite nu och håller på att städa. Ska kanske baka lite med mamma sen får se. Imorgon är det 1a advent så då blir det kanske lite mer julbak. Får se om jag httar på något mer idag eller hur det blir. 

bild från när jag fotade vatten för några veckor sedan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: