Bra kväll!

Dagen igår var riktigt bra. Fick inte riktigt tillfälle att uppdatera som jag tänk så skriver lite snabbt om dagen nu istället. Först var jag och mamma på öppet hus som jag skrev. Det drog väl ut lite på tiden men det var väl bra. Sen åt vi på donken innan mamma lämnade mig hos Elin där vi efter en stund satte oss och pluggade lite. Lite senare mötte vi Adelia och Sofie för att handla några saker. Sen kom även Emelie. Vid åtta/nio åkte vi på fest. Det var kul att träffa lite nytt folk och så. Sen hämtade Emelies mamma mig och Emelie strax efter tolv och sen sov jag hos Emelie. När vi vaknade ganska tidigt satte vi på en film och sedan åt vi osv. Nu är jag hemma och har precis pluggat och ska snart äta igen. Sen ska jag hjälpa till lite här hemma och senare har jag träning. Är riktigt trött så ska försöka få vila lite innan! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: