Amerikansk fotboll!

Klantiga jag hade tagit fel på tiden. Så blev hyfsat stressad när de smsade och ringde och frågade vart jag var 10 minuter efter samlingstiden. Men det löste sig och jag blev hämtad här i närheten strax efter ett. Sen åkte vi till Kviberg där det var två instruktörer (spelare) som hade med sig utsustning till Amerikans fotboll. Det fanns tyvärr inte utrustning till alla så jag blev utan och gjorde alla övningar utan. Men det gick bra ändå. fick testa en liten stund på slutet. Jag hade dock velat spela och få lära mig lite regler osv. Så 30 minuter till hade inte skadat. Vi fick väl mest testa på och göra några mottagnings övningar mm. Men det var kul och det är roligt att göra sånt här med laget! Jag har nu precis lassat i mig lite glass och duschat. Nu ska jag sätta mig och plugga lite, så jag får lite gjort innan jag går och lägger mig! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: