Videos från Justin Bieber konserten!

(Jag lägger upp två inlägg med videos som jag la upp på min och Emelies blogg för ett tag sedan! Så man kan hitta de lättare! )

Här är två videos som jag klippt ihop med massa klipp från konserten. Jag vrider på kameran ganska mycket för att kunna få med så mycket som möjligt och håller även för högtalaren och sånt lite också... Jag har inte tagit med alla videos som jag filmade för på vissa hörde man mig och Emelie när vi sjöng och skrev ganska mycket. Plus att nästan alla klipp stoppades av sig själva för mitt lagringsutrymme i mobilen blev fullt. 

Men man kan iallafall få en bra bild av hur underbar kvällen var. 
Det var helt klart den bästa dagen i mitt liv. Vi grät inte men vi skrek som galningar av lycka. 
Har aldigt mått så bra som jag gjorde när vi var där! Helt galet att vi sett honom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: