Tisdag!

Idag har jag verkligen haft fullt upp. Först va jag i skolan som vanlig. Efter den var jag på konfan till kl 18. Vi hade genrep och det gick väl hyfsat bra, känns som det kommer gå sådär på Söndag asså.. Sen skyndade jag mig hem för att hinna äta innan jag skulle iväg på träning i ös regn. Nu har jag druckit upp min sothie som jag gjorde och ätit en macka. Så nu är jag klar för att sova. Imorgon ska alla 8:or på skolan ha friidrottstävling. Den är väl slut vid 14 och då ska jag hem och duscha och fixa mig. Sen vid 16.30 ska jag in till Göteborg med fotbollslaget för att vara med på en tv inspelning med Marie Serneholt.Men jag ska försöka göra några inlägg under dagen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: