Söndag!

Jag vaknade vid 10.30 men låg som vanligt kvar ett tag. Men nu har jag ätit och ska börja med lite skolsaker. Jag och Emelie ska lämna in en praouppgift på fredag, så jag ska börja på den lite smått medans hon åker och kollar på moppe.. Haha, men det är inte så jobbigt direkt de jag ska göra så det gör jag nog ganska snabbt. Måste iväg och köpa pringles och glass för vi behöver förpackningare till en teknik uppgift vi börjar med på Tisdag. Så ska vara lite extra tjock idag ;) Men sen ikväll så har jag träning. Ska antagligen till farmor och farfar och duscha efter den för vi har inget varmvatten.. Det var en snubbe häroch fixade de i fredags men nu funkar det inte igen.. Så ska kolla om jag kan duscha hos dom! Aja,det löser sig nog iallafall! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: