Sommar värme!

Skoldagen har gått bra, höll på med vårat teknikarbete tills lunch och sen hade vi idrott och prov. På lunchrasten åkte jag och Elin hem till mig för att hämta lite saker. Efter skolan gick jag, Elin, Sofie, Emelie och Johanna och köpte glass och satt ute och åt dom, innan Sofie och Elin skjutsade hem mig och Emelie till Emelie. Så pluggade jag och Emelie i typ 1 timma och sen gick / cyklade jag hem och Emelie gick med med Aimi (hennes hund). Nu är jag hemma och ska äta, sen ska jag på träning. Vet inte hur jag ska ta mig dit men det är en stund kvar. Idag har det varit sjukt fint väder och varmt! Kolalde precis och som max i stekande sol vid vårat hus had edet vart 30 grader. SOMMAR VÄRME :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: