Saker innan sommarlovet och på sommarlovet!

Sommaren börjar närma sig och det händer en del nu innan och sånt ;) 
Nästa vecka är sista vanliga skoldagarna! Har två prov och tre inlämningar kvar som ska vara gjort innan nästa veckas slut sattsar jag på! Plus att Emelie fyller år på tisdag! Vecka 23 har vi elevensval i tre dagar. Då ska jag vara med på någon bollsports sak , lära sig bli dommare eller något sånt ;) Vet inte så mycket vad det är faktiskt. Och sen kanske jag och några andra tjejer från skolan ska försöka fixa ihop ett lag och vara med på en fotbollsturnering en av de dagarna. Resten av den veckan vet jag inte vad som händer. Vi är lediga Torsdag och Fredag så då kanske vi ska till Tjörn! Sista veckan ska vi städa och sånt. Förutom på onsdagen då vi ska iväg på någon utflyckt eller nått sånt med klassen ;) Och på Torsdag v.24 slutar vi! En vecka senare typ är det midsommarafton som vi kommer fira som vanligt med pappas kompiar, eller va man säger;) asså hans barndomskompisar typ och deras famlijer ! Sen måndag vecka 26 fyller jag år! Och innan min födelsedag ska jag hinna göra massa saker! Moppekursen börjar även den 2è juni och är tre gånger och sånt! det kommer gå fort nu! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: