Om dagen!

Kom hem strax innan 16 så det blev inte så länge som vi trodde. Skönt de, för man blev trött på att stå där väldigt sabbt.. Men det gick bra. Jag och Matilda stod på ett lite lurigt ställe så det hände mycket saker hela tiden, men det gick väl bra när vi fick lite hjälp av andra ;) Vi fick jätte mysiga tröjor, dock lite stora men gud va mysiga dom var! När jag kom hem fick jag jätte ont i huvudet så jag gick och la mig i min säng för att uppdatera bloggen men jag sommnade.. Mamma väckte mig vid 19 så hade hon vart och köpt Thaimat! Mums, så har ätit de och nu ska jag fixa ett inlägg med mitt hår! Sen ska jag bara slappa och ta det lugnt. En skön Lördagskväll! 



Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är väldigt ofta du bara är "hemma och slappar, skön lördags/fredags kväll" låter det som xD

Svar: Det är olika varje vecka. Dock är jag typ alltid trött på helgen för jag har mycket att göra i veckan och jag orkar knappt göra mer ibland. Men jag gör saker oftare än att bara vara hemma!
Anna Stockelid

2013-05-11 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: