Mitt hår!

Såhär blev håret. Det blev ganska mycket mörkare en va jag hade innan, och det var ju de jag ville! Detta är färgen jag brukar färga typ, bara att det var så länge sedan jag färgade det sist så det blev en stor förändring! Men jag är nöjd och det var riktigt skönt att få färgat de innan sommarn och man känner sig mycket fräschare.  
Jag har inte tagit några bilder nyligen typ så har inte någon före bild. Bara några jag tog på valborg men jag har slarvatbort mitt minneskort med dom bilderna.. Men bilden i headern är från valborg så där kan ni ju se ganska tydligt hur mitt hår såg ut innan.. 
Denna gången testade jag en annan färg. Senaste gångerna har jag använt garnier men denna gången blev det loreal. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om den men den var väl bra ;) ( # 432 Rich Espresso) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: