Kvällen igår!

Kvällen igår var väldigt lyckad. Kom hem vid tolv och då orkade jag inte uppdatera. Men vi kom till stamsjön typ 17.30 och strax efter 18 satte vi igång grillen så grillade vi korv. Sen så bara pratade vi, lyssnade på musik, åt massa jordgubbar och banan med nutella och godis. Det var även typ 100 st andra där som hade först lite fest och sen en minnesstund för någon som hade dött. Det var faktiskt väldigt fint när dom skickade upp rislampor mm. 
Elin åkte även och hämtade sin kille så han var också med. 
Idag ska jag städa mitt rum och även andra delar i huset. Nästa helg kommer ju släckten hit efter min konfirmation. Så vi börjar att städa lite nu så har vi inte så mycket att göra nästa vecka. Ska även försöak läsa lite i en svenska bok som vi har börjat med. Men nu ska jag fortsätta med städningen!
(Bilder från kvällen igår kommer sen!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: