In till Göteborg!

Mamma väckte mig vid 9 för att vi ska in till Göteborg. Det ska komma hem någon gubbe och kolla på vårat varmvatten vid 14 så vi måste åka in ganska tidigt ;) 
Men jag ska kolla på konfirmationsklänning och skor till konfirmationen, skolavslutningen och sommaren asså samma par skor men några som funkar till allt. Jag vet typ vilken klänning jag vill ha så ska testa den idag och se om den passar och är fin. Ska även köpa hårfärg så jag kan färga mitt hår så snart som möjligt!  
Sen har jag inte fler planer för idag. Blir väl en lugn dag. Ska kanske gå ut på en promenad senare , idag är det fint väder igen så yes! 

Det blir gamla bilder som kommer upp på bloggen nu för jag har inte hunnit ta nya! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: