Hemma!

Det gick bra inne i Göteborg, Fick köpt de jag skulle plus ett par skor. Ska försöka ta kort på allt sen så det kommer nog upp ett inlägg med det imorgon. Emelie kommer hit lite senare och färgar mitt hår. 
Imorgon är det en hel dag i Göteborg som gäller! Vi ska vara funktionärer på Göteborgsgirot med laget. Det är en ny cykeltävling som ska vara genom hela Göteborg typ.. Får se hur det går :/ Vet inte riktigt vilka tider som gäller och vart vi ska vara än så måste ta reda på det nu.. 
Nu ska jag ta och städa mitt rum.. wiihoo.. Nä fy va tråkigt, har dock skjutit upp det ett tag nu så det är väl dags att göra det! 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf ska det komma upp imn och inte ida??

Svar: För jag vill inte att bloggen ska stå tom imorgon när jag inte är hemma på dagen ;)
Anna Stockelid

2013-05-10 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: