Hejdå 12 maj!

Träningen gick väl hyfsat bra, har senaste veckan fått ont mellan revbenen typ när jag tränat.. asså typ luftvägarna eller va man säger, från halsen ner till magen typ.. Aja, hoppas att det går över snart! Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi och duschade hos farmor och farfar. När jag kom hem åt jag och sånt. OCh nu ska jag gå och lägga mig! Imorgon är det skola som vanligt. vid 17 ska jag på gitarr lektion och direkt efter de ska jag iväg på match. Vi har bortamatch med div1b i ytterby så det är en bit bort.. Om vi inte hunnit fixa vårat varmvatten så åker jag antagligen till farmor och farfar och duschar där efter de ;) 
Min älskade mamma fyller även år imorgon, ingen speciell ålder och hon vill inte att vi ska fira henne men vi ska väl försöka fixa någon fika och jag ska nog fixa något till henne efter skolan :) 

Godnatt, puss! 

gamal bild 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: