Friidrotts dag ;)

Nu är jag hemma och ligger nyduschad i min säng ;) Allting gick mycket fortare än va dom hade tänkt, så det var slut strax efter 12. Men vi fick vänta på tåget i typ 30 minuter men det gick väl bra. Men det gick väl ganska bra eller helt okej. Det gick bäst på 100m ;) haha, vann tjej finalen på 14s , så är väl nöjd med det ;) Sen sprang även Jag, Adelia, Johan och Anton stafetten för våran klass, som vi vann, tack vare Antons avslutning typ ;) Men det var väl kul. Nu ska jag lata mig lite för är ganska trött och seg i kroppen. Så ska jag fixa till mig lite , ska försöka ta outfit bilder. Sen ska jag träffa Adelia lite innan fyra så ska vi gå till samlingen. Jag vet inte så mycket om hur det kommer vara sen, men det ska väl bli kul ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: