Emelie Karin Jacobsson 15 år!

För 15 år sedan föddes världens bästa person. Utan henne hade inte jag varit något alls.Hon har hjälpt mig att bli den person jag är idag. Första gången vi träffades och pratade med varandra var första dagen i förskoleklass. Vi satt vi tjejlegot och efter de var vi med varandra hela tiden. Allt vi har gått igenom stärkervåran vänskap. Du är som en syster för mig och systrar bråkar. Du är den perfekta systern som alltid är där för mig och som känner mig bättre än alla andra. Jag vänder mig alltid till dig om jag behöver något, prata eller vad som helst. Jag skulle kunna skriva hur länge som hälst men det blir så segt att läsa.. Emelie, du är den bästa personen som finns. Din personlighet är otrolig, du vill alltid allas bästa. Du kommer alltid vara min bästavän, min syster, min soulemate, mitt allt. Jag älskar dig Emelie Karin Jacobsson! Grattis på din dag, hoppas du får en toppen dag min galna kompis!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: