Brunett!

Emelie gick hem för en liten stund sedan och jag har bara städat undan lite. Håret blev väl ganska bra. Väldigt mörkt men jagh är nöjd, det kommer ju antagligen bli lite ljusare nu i sommar också! Men det har jag räknat med. Det var nästan ett halvår sedan jag färgade/tonade mitt hår så det var på tiden. När vi var i Thailand blev det ganska mycket ljusare också, så jag kännde att detta verkligen behövdes nu. Känns mycket fräschare nu också! 
Ska försöka ta några bilder idag också. Dock är min lampa i mitt rum trasig så jag har typ inget ljus, men jag kanske lånar min brors rum för han är inte hemma. Sen ska jag gå och lägga mig typ. Imorgon ska jag upp vid 8 typ, vi har fått reda på att vi ska stå i Kärra typ.. Får se hur det kommer går :/ Är inte hemma försen på kvällen tror jag, men jag ska försöka fixa några inlägg nu så att det uppdateras ändå!

gamal bild 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: