Babbel!

Nu har jag pluggat en del, men ska göra lite mer innnan jag ska sova. Har även fixat en liten video som kommer upp imorgon eftermiddag. Imorgon är det väl en ganska skön skoldag. Händer inte så mycket men det är skönt. Ska antagligen till moppeskolan eller va man säger, eller jag och mamma ska dit och så ska jag göra synundersökning och hon ska betala kursen tror jag. Men det var om hon hinner så får se. 
Idag blev det lite ändringar inför helgen. På lördag ska några från skolan till Göteborg och kolla Häcken- Elfsborg. Eftersom vi har elevensval nästa vecka och då hade jag valt bollsport och dommarsakp eller nått sånt. Så då ska vi dit på Lördag och så är vi lediga på måndag ;) Sjukt gött! Så jag åker inte till Tjörn. Får se om jag blir ensam eller om någon annan i famlijen också är hemma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: