23:23

Träningen gick väl sådär. Funkade helt okej med foten / fötterna, dock blir man mycket mer deffensiv och vågar inte gå på för man vill inte få ont.. Men jag är glad att jag gick ändå. När jag kom hem duschade jag och segade ganska mycket efter.. Sen åt jag och kollade påslutet av Eurovision Song Contest. Och nu är jag redo för att sova. Imorgon är det skola som vanligt och effter skolan ska jag hem och plugga för har prov på torsdag. Sen ska vi även fira mamma lite imorgon som jag skrev igår! 
Ska även försöka ta lite nya bilder imorgon.. Känner att det är väldigt mycket gamla bilder nu! Men bjuder på en bild som jag tog första skoldagen efter Thailand, snacka om att jag var galen,glad, och allt på samma gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: