Sega sista timmarna!



åå denna dagen blev inte så som jag tänkt mig.. 
Började med matte prov som kändes okej, sen skulle vi antagligen ha filmen nästa vecka, miss av mig .. Så hade vi två halv sega lektioner. Efter lunch hade vi idrott och en speciell sak typ. Man skulle dra en lapp och på lappen stod en sifta som motsvarade en matbit eller va man ska säga.Och sen springa bort kalorierna man fick av det..  Självklart fick jag popcorn som man skulle äta 50g av.. och av det skulle man springa 16.5 minuter. Men jag ville verkligen inte äta de så jag bytte till kexchoklad som dock var att man skulle springa 23 minuter på men det kan man äta en sån. Så sprang i 23 minuter och fick sjukt ont i fötterna för duktiga jag glömde mina inlägg hemma.. Känndes lite segt när vissa fick en gurka och sprang i 50 sekunder ;) 
Men det var väl en bra övning antar jag. 

Sen gick jag till tandläkaren och det började med att dom var 15 minuter sena så satt där ett tag. Sen skulle jag dra ut en tand och det var ju inte en liten tand.. Så har bedövning i halva munnen känns sjukt äckligt. 


Hemvägen har aldrig varit så jobbig som den var idag.. Blog i munnen, ingen känsel i munnen, tungväska, varm och allt va det var. Men nu är jag hemma och ska slappa innan träning ikväll ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: