4:e Mars!

Kom precis hem från Gitarr lektionen. Ska ta och vila lite nu eftersom jag är trött och har olt i huvudet. Känner att jag har något i kroppen som gör att jag mår såhär eftersom jag gjort det väldigt länge!
Ska nog börja kolla på "Prison Break" eftersom jag har kollat klart på "OTH", "TVD" har typ uppehåll och nästa avsnitt kommer om typ 2 veckor.. och "PLL" väntar jag på nästa avsnitt som kommer ut nästa vecka. Och jag måste typ alltid kolla på en serie eller nått sånt. Har typ fått de som en vana ;)
 

Kommentarer
Postat av: ALICIA FRANZÉN

Fin blogg! Kolla gärna in min :)

Svar: Tack så mycket! Detsamma! :)
Anna Stockelid

2013-03-04 @ 18:15:33 - http://aliciafranzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: