VINST!

Matchen slutade tillslut 6-5 till oss. Det var en riktigt galen match! Vi spelade riktigt bra delvis och gav aldrig upp. Så det var riktigt kul att spela idag och vinna sista serie matchen med div 1b! Detta gjorde att vi förhoppningsvis klättrede uppåt i tabellen om jag inte har helt fel. Resultaten har inte kommit upp än och jag vet inte om några andra lag har matcher kvar men vi ligger bra till iallafall. Och det är ju alltid kul när det går bra ;) 
Men har duschat och ätit. Så nu ska jag lägga mig och plugga en liten stund tror jag. Eller så ska jag kolla på Wallander och plugga i pauserna. Har inte riktigt bestämmt mig än ;) Imorgon är de0t vanlig skol dag men lektioner enligt schemat! Sista "vanliga" skoldagen! Så skönt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: