Träning!

Är hemma från träningen nu, eller har varit hemma ett tag. Träningen idag gick väl ganska bra, det var ganska mycket förberedelser inför Spanien som nästan hela laget åker till på Söndag , där det kommer vara cup bl.a. Men inga 98:or ska med. När jag kom hem gjorde jag några extra styrke övningar och sen gick jag in i duschen. Nu ska jag ta något att äta och sen blir det massa moppe plugg! Ska läsa som ett svin nu. Är sjukt nervös! Men det går säkert bra ;) På eftermiddagen förut blev det mycket bättre väder så hoppas på bra väder imorgon. Jag och mamma åker upp till Tjörn direkt efter jag kört. Jag har tid 8-9 så ska lägga mig tidigt idag för måste gå upp vid 7.. wiiihooo.. :| Aja, bra att få gjort det! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: