Tränat!

Kom hem vid 12 och då satte vi oss och åt lunch typ. Jag åt ingen frukost så var ganska hungrig. Sen la jag mig och kollade på det nya PLL avsnittet. Vid 15 så gick jag ut och sprang 2,5km.. Gick väl inte jätte bra, men det var ändå skönt att springa i regnet;) När jag kom hem gjorde jag även lite egen styrketräning typ. Sen duschade jag. Nu har jag precis ätit lite mellanmål och ska åka ner till Camillas butik med Mamma. Jag ska kanske köpa en sak och mamma ska prata med Camilla ( Emelies mamma). När jag kommer hem ska jag ta kort på sakerna jag köpte igår, mina födelsedagspresenter och så ska jag försöka få upp midsommar bilderna ! Har inte hunnit fixa dom innan, men ska göra det sen !

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: