Tisdag!

Kom hem lite senare än va jag trodde jag skulle göra från träningen. Jag och mamma åkte nämligen och handlade lite saker jag ska ha imorgon och lite annat. Närvi kom hem var det bara 30 minuter kvar av matchen så satte mig och åt framför matchen. Det var ju lite kaos där ett tag men tillslut vann ju sverige med 2-0! Så det var ju ändå bra! 
Sen duschade jag och efter de så städade jag hela mitt rum. Det behövdes verkligen för det var kläder ÖVERALLT! Men jag fattar intevarför jag valde att göra det just nu när jag skulle plugga.. Aja, jag letade iallafall efter min fjärrutlösare till kameran som jag inte hittar... Det är därför jag inte laggt ut några outfit bilder på ett tag. Den har varit borta men jag har trott att den legat på mitt rum men jag hittar den inte. Det är sjukt segt att ta outfit bilder utan en sånn tycker jag.. Men ska kolla på några andra ställen imorgon också! Nu ska jag snart gå och lägga mig. 
Imorgon ska vi gå till Stamsjön bara istället för att åka till Saltholmen. Sjukt skönt att vi ändrade! Så vi ska vara där från 10 till typ senast 14! Får se om jag kanske badar för första gången i år i Sverige! ;) 

haha, hyfsad gammal bild som jag hittade i srkivet ;) Kort hår jag hade ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: