"Springa"

Gick ut för att springa men kom 2,5km och sen fick jag ont i magen. Typ världens magknip eller nått så gick tillbaka lika långt. Så det blev typ 2,5km joggning/springning och 2,5km pw/promenad. När jag kom hem så var mamma iväg och hon hade schampot och balsamet så jag kunde inte duscha. Och nu när hon kom tillbaka så började det ös regna.. och vi har ute dusch.. Kul :| nej, så sitter inne och väntar på att det ska sluta eller iallafall inte regna lika mycket! Annars är det bara att köra på, go for it ;)

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Håkansson

Hej! :)
Jätte fin blogg du har. :) Lust att ställa mig en fråga på min frågestund? :)
förlåt om jag stör! :)

mvh: www.nattstad.se/faannyhakansson

2013-06-29 @ 19:08:54 - http://www.nattstad.se/faannyhakansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: