Söndag!

Han inte uppdatera igår eller imorse.. Men igår cyklade jag och Emelie till Rydsberg för att spela fotboll med massa. Dock var det sjukt mycket mygg så vi var bara där en stund. Sen åkte jag, Emelie, Alfred och Olle hem till oss och "kollade på film" och pratade. Dom gick/åkte hem strax efter 2. Jag somnade dock inte försen strax efter 3, låg typ och halv sov.. Imorse när mamma väckte mig var jag sjukt trött.. Men jag tog mig upp ändå och vid 11 var jag nere vid moppeskolan. Vi hade två korta pauser och vid 14 var vi klara för idag. Nu har jag varit hemma en stund, har hunnit ätit och lite till ;) Om ca 1 timma ska jag ner till samlingen för matchen. Så ska fixa lite hemma och leta upp några saker i mitt rum ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: