Segt..!

åå va arg jag blir. Skrev ett inlägg förut som inte kom upp...
Men iallafall, på eftermiddagen förut så gjorde jag ingenting. Sen strax efter åtta åkte jag och kollade på tjejerna när dom spelade våran sista div2 match mot Öckerö. Som vi vann med 1-0! Lite kaos tidvis men det löste sig bra ändå, och jätte bra spelat stora delar av matchen. Vi förtjärnade verkligen fler mål tycker jag! Aja, vinnst iallafall och kul att se. Sen blev jag häåmtad av mamma så åkte vi hem och jag fick lite mat i magen. Sen har vi pratat lite om hur det blir resten av veckan och veckan därpå. Ser ut som att jag stannar i Lerum tills vi åker upp till Tjörn på Lördag eller om vi åker upp på Fredag kväll! Det får vi se. Imorgon har jag inget planerat, ska ta mig ner till moppeskolan för att boka övning/uppkörnings tid, eller va man kallar det. Annars vet jag inte vad jag hittar på! 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste blogg:)
Men var är det någon stans du tar mopekurserna och sånt??

Svar: Tack så jätte mycket! Jag gick moppekurserna på Ardins trafikskola som ligger i Lerums centrum!
Anna Stockelid

2013-06-19 @ 00:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: