Plugga, plugga, plugga...

Har haft mycket att göra idag så har inte hunnit uppdatera så mycket nu på eftermiddagen / kvällen. Men har fått några kapitel lästa och ska försöka läsa ut boken innan jag somnar sen. Har även fixat mina naglar som en liten paus i pluggandet. Blev väl helt okej.. Vet iallafall hur jag ska göra nästa gång för att det ska bli bättre. Men nu ska jag lägga mig och läsa lite till. Har inte hunnit  fixa något tidsinställt inför imorgon så ska försöka uppdatera lite mer på förmiddagen! Morgondagen är väl ganska skön den också. Börjar kl. 9 och så ska vi städa skåp, klassrum och fixa lite bara typ. Plus att vi ska hitta på något mer tror jag. Men vi slutar iallafall 14. Då ska jag hem och plugga som satan på en SO inlämning som ska in senast på torsdag. Ligger kanske inte så bra till med den.. Men det löser sig. Imorgon har jag även träning och efter den är det fotbollsmatch på TV som gäller. Hoppas jag iallafall och jag har pluggat klart! Aja, blir väl en bra dag hoppas jag!  

Gammal bild! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: