Onsdag!

Dagen idag har varit riktigt skön. Vi har varit tre lag i klassen och haft typ turnering. Med brännboll och kubb. Det var väl lite segt ibland men det blev väl bättre. Molnen försvann även och det blev soligare. Dock badade jag inte .. Orkade inte bli blöt och ta på mig allt igen och allt sånt.. ;) Så jag och Sofie gick hem till mig så fick hon teata några av mina klänningar. Hon fick med sig två stycken hem så får vi se vilken hon använder imorgon ;) Men nu ska jag börja med pluggandet så hoppas att jag hinner tills imorgon! Sen är det match som gäller, samlingen är strax innan 18. Jag och Adelia ska nog gå dit så yes ;) 

Bild från första dagen efter Thailandresan, hur hyper var inte jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: