Maj Favoriter!

KOPIERAD TEXT FRÅN MIN OCH EMELIES GAMLA BLOGG! 

Tänkte börja med en ny kategori nu på bloggen och se hur det funkar med denna. 

Jag följer en hel del "makeup gurus" som det kallas på youtube. 
Och väldigt många har en rutin att alltid göra en video i slutet av månaden och visa deras favorit produkter, saker mm. Så jag tänkte börja med det fast istället för att göra en video så har jag en bild. 
Genom att kolla på sånna här saker kan man få väldigt mycket inspiration. 
Så därför vill jag dela med mig av lite saker som varit speciella favoriter denna månaden! 
Men jag kommer ha lite blandade saker som jag gillar och kommer på spontant att de är en månads favorit. 
 
  • Bacis t-shirtar från Ginatricot.
  • Mys shorts från Hollister. 
  • Skal från Thailand. 
  • Ögonskuggsprimer från Lumene. 
  • Eyebrow fix från H&M. 
  • Rouge från H&M. (17 Tawny rose)
  • Ögonskuggor från 17 eyes, Boots. (Bruna: Mardi Gras, Rosa: Funfair)
  • Läppstift från Maybelline. (715 choco cream)
  • Ring från Decibelle. 
  • Body Mist från Hollister. (Tippers Beach)
  • Hår olja från Schwarzkopf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: