Gött avslut på dagen!

Är nu hemma från en skön kväll med kompisar vid stamsjön. Kom dit vid 21.30 och så snackade vi lite och sånt. Sen åkte jag och Elin hem till oss och hämtade mina badkläder och lite andra saker. Och sen åkte vi tillbaka. Då hade alla redan badat klart typ, men jag och Sofie badade ändå. Tvingade i mig själv när Alfred försökte få i mig.. Första doppet i sverige i år. Kan ju inte påstå att det var skönt, plus att det blåste kallt.. Men sen bytte vi om och så och då började det rulla in folk. Kom en hel del folk och då gick väl vi hem typ. Alla var typ sega och skulle göra saker imorgon så ingen kännde riktigt för de längre ;) Så vi gick hem! Nu ska jag lägga mig och kolla på någon film eller serie. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: