Blandat!

Det blev att alla gick över till Thomas efter vi hade ätit middag förutom jag ;) Jag var så kall så satte mig som en boll i somman under filtar och annat. Matchen slutade tyvärr 2-1 till Österrike.. Riktigt tråkigt för Sverige, för nu får dom det lite jobbigt.. Aja.. Lite info om morgondagen! På förmiddagen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, ska kanske hjälpa Thomas med att få i deras båt. Ska även försöka få gjort lite skolarbeten och moppeteori. Mot eftermoddagen kommer våra kompisar från Skåne hit. Dom var i trakterna så dom kommer hit och hälsar på. Så ska vi väl åka lite båt och ha lite kul med dom. Och sen på kvällen ska vi ut och äta. Ska blir riktigt kul för det var ett tag sedan vi träffade dom.  Men nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag gå och lägga mig! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: