"BARA FÖR ATT"



Skulle egentligen lika gärna kunna ignorera denna kommentaren , men väljer att svara på den för att göra det klart för er om hur jag tycker och tänker. 

För det första, 100m har inte mycket med min kondition att göra, det är mer kroppen om hur snabbt kroppen kan springa med hjälp av alla kroppsdelar. På 100m använder man väldigt mycket kraft från benen framföralltmen också alla andra kroppsdelar. När jag pratar om kondition menar jag mer på uthållighet och hur länge jag kan springa/jogga innan jag blir trött. Då menar jag mer på min lungkapacitet och hur min puls är. Ja, jag kanske springer korta sträckor snabbt men det måste inte betyda att jag springer långt lika bra.. Jag blir trött väldigt fort när jag är ute och springer. Jag visar det kanske inte men det blir jag. Jag hatar att springa för att det är tråkigt och jag mår inte särskillt bra av det i början. Men jag gör det ändå för jag vill få bättre kondition. Min kondition är inte bra för att vara mig. Jag spelar fotboll och har gjort det i flera år och den borde vara bättre. Alla har olika mål och mitt är att få bättre kondition. Hur mycket vet ni om min kondition... Sprang ni med mig idag och såg hur mycket min bror pushade mig för att komma hem, jag ville lägga mig ner och spy på vägen för jag var så trött. Efter halva vägen ville jag inte mer , FÖR JAG VAR TRÖTT! FÖR MIN KROPP INTE ORKADE MER!
Min kropp är min kropp, jag känner det jag känner, jag tycker det jag tycker och jag säger det jag säger.
Men jag ändrar "jag har dålig kondition" till "jag har dålig kondition för att vara mig". 
Alla tycker olika och detta är min åsikt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: