Tips: Podcasts/Blogpods

Update:  Kanske är några av er som läser Andrea Hedenstedt's blogg. Isåfall känner ni igen er lite kanske.. Blev lite besviken på mig själv att jag inte ställde in att detta inlägget skulle komma upp tidigare i veckan! Men iallafall, detta är skrivet i helgen så jag fick inte idén från henne! Var bara tvungen att skriva det så att folk inte tror att jag är en tråkig copycat ;) men det är ett bra tips :) haha ;)
 
Tänkte tipsa er om en app som jar anväder mig sjukt mycket av! Det är "Podcaster"! Men kan lyssna på olika podcasts. Och för er som inte vet vad podcasts är så är det typ som ett radio program kan man säga. Eller det är någon/ några som sitter och pratar om olika saker som spelas in och som du kan lyssna på när du vill. Jag har lyssnat på några olika och har fått en favorit som jag kommer skriva om under ;) Det är super skönt att ligga och lyssna på när man solar för att tiden ska gå fortare;) Jag lyssnar även på de innan jag ska sova ganska ofta eftersom jag har sömnproblem typ;)  

Men nu tänkte jag tipsa om mina favoriter som är Michaela Forni och Dasha Girine. Det är två tjejer från Stockholm som pratar om riktigt bra saker! Älskar att ligga och lyssna på deras podcasts! Dom pratar om riktigt bra saker som kan vara riktigt bra för oss tjejer att lyssna på. Jag gillar iallafall att liksom få reda på hur andra tycker och tänker och sånt. Deras bloggar är även väldigt bra tycker jag så gå in och läs dom också!
Länkar till dom --> HÄR och HÄR
Det är svårt att förklara så ta och ladda ner appen "Podcaster" och sök på Michaela & Dasha och lyssna! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: