Tillbaka!

Nu ekar bloggen tom.. Men har inte haft någon ork att uppdatera. Har verkligen haft fullt upp hela veckan! Men det har varit ganska kul ändå ;) De sista dagarna nu fick vi vara i food court som det kallades. Jag var mest i köket och gav ut mat mm. Det var sjukt stressigt ibland men det var väl bra. Jobbade med riktigt goa personer så det gjorde det hela mycket bättre. Men orkar inte gå igenom hela veckan. Men det har varit kul, värt pengarna. Känner att jag kommer sakna vissa faktiskt och typ stämningen ibland ;) Vädret har ju varit hur bra som helst hela veckan. Så det är lite segt.. Ville ju sola! Men iallafall. Igår när vi slutade vid 19 kom mamma och hämtade oss så lämnade vi Elin. Sen åkte vi hem och jag duschade och packade ner lite saker. Efter de åkte vi till Tjörn där jag bara pratade lite med familjen och sen gick och la mig typ. Hela kroppen värkte efter att jag stått upp i en hel vecka typ (dag tid). Så somnade väldigt snabbt. Idag hade vi tänkt åka ut till en ö och sola och bada. Men det var molnigt när vi vaknade så vi stannar hemma. Men nu ser det ut som solen tittar fram så jag ska kanske ut och lägga mig lite. Ska även försöka med att färga mina ögonfransar idag. Vill göra ett till försök och se om det går bättre denna gången. (testade för typ ett år sedan men blev ingen skillnad) Ska även kolla fotboll sen! Ett måste! Långt inlägg med nu är jag tillbaka igen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: