Sommarjobb!

Har haft en lugn dag. Har legat ute och solat lite. Blev för varm så gick in ;) Vi har även fått i båten i vattnet, det gick väl väldigt bra! Det blåser en del så vet inte om vi ens tar en tur med motorbåten.. Segt, jag är ganska rast lös just nu. Men tänkte säga att nästa vecka ska jag jobba , v.29 (!). Skaffade mig ett litet sommarjobb ganska enkelt ;) Men iallafall, jag och Elin ska jobba på Heden under Gothia cup veckan! Tjänar ganska bra så det var givet för mig. Ska faktiskt blir sjukt kul. Vi ska vara ansvariga för food court vilket jag inte vet vad det är. Och så ska vi även hålla det rent på bord och sånt. Så vi ska vara ute hela veckan och sånt.. Vi kommer jobba det tidiga passet och efter jobbet kommer jag nog ha saker på schemat. Så jag har gjort en lista med inlägg som jag ska tidsinställa. Men om någon trevlig själ där ute har någon toppen idè på något jag kan blogga om och som ni vill läsa om så kommentera gärna! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: