Parfym tips till killar!

Tänkte tipsa om två kill/herr dofter som jag verkligen gillar!'
Lånade dessa två dofterna från min bror och pappa för att ta kort på dom ;) 
Kan börja med att säga att jag kan verkligen inte beskriva dofter ;) menmen...
Deon som är min brors luktar sjuuuukt gott, manligt och fräscht! 
Och samma med Parfymen som är min pappas! Den luktar gaaalet gott, manligt och fräscht! 
Ett tips om man ska köpa något till släckt, familj, kompis, pojkvänn mm.!  
Deon vet jag inte riktigt vart man kan köpa den, men antar att den finns lite överallt! 
Och parfymen finns att köpa på Zara ;)
Lukta på dom om ni får chansen!!

 

Kommentarer
Postat av: fotografsiiidan.blogg.se

var gärna med i veckans blogg!
http://fotografsiiidan.blogg.se/2013/july/vinnaren-ny-omgang-2.html

förlåt om du inte gillar såna kommentarer, kram :))

2013-07-26 @ 14:38:32 - http://fotografsiiidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: